Image

KLJUČNI PODATKI


Kategorija: komunikacija

Način izvedbe: na lokaciji, preko spleta

Trajanje: 4 šolske ure

KONTAKTNI PODATKI

Diana Tašler

tel: 041 666 939 el. pošta: diana.tasler@invel.si

pošljite sporočilo:

diana.tasler@invel.si

IZVEDBA PO NAROČILU


Če želite, da organiziramo izvedbo posebej za vaš organ, pošljite povpraševanje.


Poslovni bonton v času digitalizacije

Program usposabljanja:
•Uvod v poslovni bonton v digitalni dobi
- Kaj je poslovni bonton in zakaj je pomemben?
- Prvi vtis- kjer se bonton začne.
- Kako se je poslovni bonton spremenil z digitalizacijo?
-Kakšna so pričakovanja glede vedenja v digitalnih kanalih?

• Komunikacija v digitalnih kanalih
- Netiketa: pravila vljudnega obnašanja v digitalnih kanalih
- Pisanje profesionalnih e-poštnih sporočil
- Protokoli v živo in v digitalnem svetu
- Komunikacija v videokonferencah


• Varnost in zasebnost v digitalnem svetu
- Varna uporaba interneta in družbenih omrežij
- Kako se izogniti spletnim prevaram


• Praktične vaje
- Udeleženci bodo imeli priložnost, da vadijo svoje spretnosti v različnih digitalnih kanalih.
- Dobili bodo povratne informacije o svojem vedenju in se naučili, kako se lahko izboljšajo.


Predavatelj:
Usposabljanje bo vodil izkušen predavatelj z bogatim znanjem in izkušnjami na področju javnega nastopanja, bontona, poslovnega mreženje ter medosebnih odnosov.


Cilj usposabljanja:
Udeleženci bodo razumeli pomen poslovnega bontona v digitalnem svetu in se naučili ustrezno komunicirati v različnih digitalnih kanalih.


Ciljna skupina:
Zaposleni v podjetjih, ki želijo izboljšati svojo ugled in pridobiti veščine lepega obnašanja.


Trajanje usposabljanja: 4 šolske ure


Metoda dela: Predavanja, predstavitve, praktične vaje, diskusije.



TERMINI DELAVNIC


Datum

Naslov

Color

Objavljeno