Namen usposabljanja je udeležencem predstaviti poslovni model Canvas in po njem razdelati poslovno idejo. Na usposabljanju pridobijo udeleženci tudi ključna računovodska znanja, ki so potrebna za ustanovitev podjetja.
Vsebina:
- Oblikovanje poslovne ideje in preveritev ideje s Canvas modelom.
- Zakaj izbrati poslovni model Canvas?
- Vsebine Canvas poslovnega modela, ki so podlaga za poslovno načrtovanje.
- Raziskava uporabnikov/kupcev (Zadovoljujemo enega ali več segmentov kupcev?).
- Določanje vrednosti za uporabnike (Ali podjetniška ideja skuša rešiti probleme kupcev in zadovoljiti njihove potrebe z vrednostjo zanje?).
- Kanali, skozi katere bomo dosegli uporabnike (komunikacija, distribucija in prodajni kanali).
- Odnosi s strankami (Kakšne odnose s strankami bomo vzpostavili in vzdrževali z vsakim izmed segmentov strank?).
- Prihodki (dinamično oblikovanje cene, fiksne cene, načini oz. tipi zaračunavanja).
- Ključni viri (Katera so potrebna sredstva, da lahko ponujamo in zagotavljamo zgoraj opisane elemente?).
- Ključne aktivnosti (Katere so ključne aktivnosti za uspešnost poslovne ideje?).
- Ključna partnerstva (Ali bomo sodelovali z zunanjimi izvajalci, dobavitelji, strokovnjaki …?).
- Struktura stroškov (Kateri so najpomembnejši stroški v poslovnem modelu, kateri viri so najdražji?).
- Primer Canvas poslovnega modela
- Ključna računovodska znanja, ki so potrebna za ustanovitev podjetja.