Odnosi s strankami in varstvo osebnih podatkov

Image

KLJUČNI PODATKI



KONTAKTNI PODATKI

IZVEDBA PO NAROČILU


Če želite, da organiziramo izvedbo posebej za vaš organ, pošljite povpraševanje.

Na usposabljanju udeleženci pridobivajo komunikacijske kompetence, ki so potrebne za pozitivne in učinkovite odnose s strankami ter potrebna znanja za varstvo osebnih podatkov pri delu s strankami.

Vsebina:

1. modul: Učinkoviti odnosi s strankami

  • komunikacija za pozitivne in učinkovite odnose s strankami;
  • načini komunikacije z različnimi strankami;
  • strategije za učinkovito komunikacijo.

 

2. modul: Delo s strankami in varstvo osebnih podatkov

  • pravne podlage varstva osebnih podatkov in aktualne teme;
  • varstvo osebnih podatkov v praksi;
  • podlaga za uvajanje optimalnih organizacijskih in tehničnih rešitev za varstvo osebnih podatkov pri delu s strankami.


TERMINI DELAVNIC


marec, 2023


X