Program usposabljanja:
- Moč komunikacije v delovnem okolju
- Pomen sodelovanja med zaposlenimi za uspešnost podjetja
- Vpliv komunikacije na produktivnost, inovativnost in moralo zaposlenih
- Različne načine sporazumevanja in zaznavanja
- Moč besede pri zagotavljanju učinkovitega pretoka informacij
- Gradnja zaupanja in medsebojnega spoštovanja
- Pomembnost zaupanja v delovnih odnosih
- Tehnike za gradnjo zaupanja in spoštovanja med sodelavci
- Aktivno poslušanje in dajanje povratnih informacij
- Reševanje konfliktov na konstruktiven način
- Komunikacija med različnimi tipi osebnosti in generacijami
- Razumevanje različnih tipov osebnosti in njihovih komunikacijskih preferenc
- Medgeneracijsko sodelovanje na delovnem mestu
- Učinkovita komunikacija z ljudmi iz različnih okolij in z različnimi izkušnjami
- Tehnike za doseganje skupnih ciljev
- Postavljanje jasnih in merljivih ciljev
- Učinkovito delegiranje nalog
- Spremljanje napredka in zagotavljanje povratnih informacij
- Praznovanje dosežkov
- Asertivna komunikacija
- Kaj je asertivna komunikacija in zakaj je pomembna?
- Tehnike asertivnega komuniciranja
- Varstvo lastnih meja in reševanje konfliktov na asertiven način
Cilj usposabljanja:
Udeleženci usposabljanja bodo pridobili znanje in veščine za učinkovito medsebojno komuniciranje na delovnem mestu. Usvojili si bodo tehnike za izboljšanje sodelovanja, gradnjo zaupanja, reševanje konfliktov in doseganje skupnih ciljev. Program bo spodbujal sodelovanje med udeleženci in jim omogočil, da se izmenjajo izkušnje in prakse iz svojega delovnega okolja.
Metode dela: predavanja, razprave, dnevne vaje, simulacije, delo v skupinah, analiza primerov iz prakse.