Izboljšanje veščin mreženja ter upravljanja s ključnimi strankami za uspešno prodajo

Image

KLJUČNI PODATKI



Področje:  usposabljanja programa Neformalno izobraževanje in usposabljanje (NIU)

Oblika izobraževanja:

izvedba na izbrani lokaciji

Trajanje:

večdnevno

Ciljna skupina:

osebe prijavljene v evidenci ZRSZ

KONTAKTNI NASLOV

IZVEDBA PO NAROČILU


Usposabljanje za učinkovito delo v marketingu.

Vsebina:

MODUL 1: Ozaveščanje mreženja, vloga prodajnika in prodaje v današnjem času – 4 ure: Kaj moramo vedeti o mreženju in prodaji?Kakšni so pogledi na mreženje na prodajo – mindset, fokus in zakaj? Zakaj se večina boji prodaje in mreženja? Katere so naše ključne bolečine v procesu mreženja in prodaje? Kakšen pomen ima osebna blagovna znamka? Zakaj nam ne sem biti vseeno, za katero blagovno znamko delamo? Kako ključno je, da vemo, kdo smo mi, da poznamo produkte in storitve, ki jih prodajamo? Kako se bomo predstavili v sklopu mreženje in kako na prodajo vpliva blagovna znamka predstavitev podjetja? Zakaj ima vsak vrhunski prodajnik, podjetnik, izredno ozaveščeno področje mreženja? Kakšen pomen ima prodaja v vsakem podjetju? Zakaj redko slišimo, da je podjetje propadlo zaradi vrhunske prodaje? Kaj dejansko stranke kupujejo in kaj večina podjetij prodaja? Razumevanje tega nam lahko pomaga tako v mreženju kot v prodaji; 10 zakonov v mreženju, ki pripeljejo do tega, da nam posamezniki zaupajo; Zakaj brez zaupanja ne moremo graditi odnosa, posla in na koncu prodaje? Danes se večina podjetij sooča z izzivi, kot so slaba obstoječa baza strank, premalo novih strank in slaba konverzija obstoječe prodaje. Kako se mora vrhunski prodajnik soočiti s temi izzivi? Kakšna je domača naloga vsakega prodajnika, še preden skoči v prodajo? Zakaj je izredno pomembno, da poznamo in zaupamo v produkt in storitve, ki jih prodajamo? Kako pomembno je v sklopu mreženja in prodaje samozavest in ponos, da smo del določenega kolektiva? Kako dobri smo v tem, kaj počnemo, kako nas drugi vidijo, obstoječe stranke, konkurenca, potencialne stranke?

MODUL 2: Akcijski načrt za izgradnjo prodajnega sistema in učinkovite, poslovne in socialne mreže - 12 ur:
Analiza in segmentacija obstoječe prodaje (kdo so naše stranke, kaj in kdaj so kupovale, prodajne kampanje,..) in naše trenutne poslovne in socialne mreže (kdo so posamezniki, ki so nam v vsakem trenutku dosegljivi); Analiza obstoječe ponudbe podjetja, kaj ponuja konkurenca? Zakaj je pomembno, da analiziramo tudi reklamacije in zavrnjene ponudbe? Zakaj je ključno, da vemo, kdo je naša idealna stranka in kako pridemo do te ključne informacije? Zakaj je pomembno, da kreiramo ponudbo, ki je stranke ne bodo mogle zavrniti? Je res cena edini faktor odločitve? Kakšen pomen ima garancija v celotni zgodbi? Odločitev po segmentaciji, kje bo naš fokus pri obstoječih strankah in koga lahko aktiviramo iz obstoječe baze. Postavljanje prodajnih ciljev oziroma analiza že obstoječih ciljev podjetja; Kako na trgu najti nove potencialne kupce, da ne dvigujemo proračuna za marketing? Kako si lahko pri tem pomagamo z družbenimi omrežji, digitalnimi kanali, obstoječimi kupci in obstoječo bazo? Zakaj je za vsakega prodajnika ključno, da razumem sodobno način prodaje preko digitalnih kanalov? Še vedno je vsebina kralj, kako kreirati pravo vsebino, da bo pritegnila nove potencialne stranke? Kako dati potencialni stranki vedeti, da smo mi pravi naslov zanje? Vsak prodajnik bi moral vedeti, zakaj njihova obstoječa in potencialna stranka ne more spati? Kako priti do tega, da nam potencialne stranke zaupajo svoje kontakte in da jih pripeljemo do tega, da imajo oni občutek, da potrebujejo nas in ne obratno? Kako dvigniti konverzijo v prodaji in zakaj so zdravniki najboljši prodajniki na svetu? Katere so osnove lead generation kampanje, ki jih mora vsak prodajnik razumeti in dejansko sodelovati pri samem kreiranju le-te: Kateri kanali so nam na razpolago in za kaj je določen kanal primeren? Kako iz prodajnega vidika gledati in dejansko kreirati: Landing page, Opt – in page, Oglas. Frekvenco ogrevalne vsebine; Kako na osnovi tega postaviti prodajni sistem? Avtomatizirati termine sestankov, Avtomatizirati ankete pred sestankom, Kako kreirati sestanek? Kdaj je smiselno zaključiti prodajo? Komu v nobenem primeru ne smemo prodati?

MODUL 3: Aktivacija izven prodajnega sistema, kako v praksi izkoristiti moč mreženja za dvig prodaje - 4 ure:
Nenehna odprtost za mreženje, ne glede, kje smo lahko vedno nekoga novega spoznamo in vedno lahko nekomu nekaj prodajamo; Družbena omrežja v sklopu mreženja, kako lahko preko osebnih profilov skrbimo za dvigovanje svoje osebne blagovne znamke, pridobivanje novih leadov in na koncu boljše prodaje; Zakaj večina ne zna izkoristiti potencial dogodkov: Kako se pripraviti in izkoristiti neuradni del dogodka?, Kakšne so skrivnosti uradnega dela dogodka?, Kako se udeležimo dogodka sami ali z nekom?, Kakšen pomen imajo vizitke?, Kakšen je pomen socialnih veščin v sklopu mreženja, prodaje, grajenja odnosa?, Naš cilj je, da s potencialno stranko kreiramo Small talk – kako začeti Small talk?, Kakšna je razlika med Small talk-ov v sklopu prodajnega pogovora ali neformalnega druženja?; Kakšen je pomen zapiskov v sklopu mreženja in kako nam vse skupaj lahko pomagam pri končni prodaji? Katere so aktivnosti, ki jim moramo narediti po končanem dogodku ali po pridobljenem novem kontaktu? Zakaj je follow-up gorivo mreženja in prodaje? Več kot 90 % jih ne dela follow up, v prodaji to pomeni, da se ustavijo po 1 ali 2 aktivnostih. Kako poteka proces grajenje odnosa, kako lahko pri tem izkoristimo moč podjetja, ki ga zastopamo? Zakaj je povezovanje lepilo naše poslovne in socialne mreže? Kako lahko s povezovanjem povečamo prodajne priložnosti, pridobimo priporočila, več pravih dolgoročnih poslovnih odnosov."

Trajanje: 20 ur 

Posebni pogoji: 

Dokončana najmanj V. stopnja izobrazbe. Želja po delu v prodaji, komerciali, marketingu, prodajni podpori, key account managerji.

Osebi so zagotovljena brezplačna učna gradiva.



TERMINI DELAVNIC


februar, 2023


X