Program usposabljanja:
- Uvod v komunikacijo:
- Pomen, elementi in različni modeli komunikacije včasih in seda
- Kako digitalizacija vpliva na komunikacijo
- Komunikacija kot ključni dejavnik uspeha podjetja
- Prednosti/slabosti digitalne komunikacije
- Pomen digitalnega komuniciranja v poslovnem svetu
- Prednosti in slabosti različnih kanalov digitalnega komuniciranja
- Izbira pravega kanala za določeno ciljno publiko
- Medosebna komunikacija:
- Vzpostavljanje in gradnja odnosov v času digitalne revolucije
- Reševanje konfliktov in obvladovanje težkih pogovorov
- Aktivno poslušanje: ključ do učinkovitega komuniciranja
- Gradnja zaupanja med zaposlenimi
- Različni tipi osebnosti in medgeneracijsko sodelovanje
- Interna poslovna komunikacija:
- Horizontalna komunikacija: sodelovanje med sodelavci, timsko delo
- Vertikalna komunikacija: komuniciranje med vodstvom in zaposlenimi
- Komunikacija in kroženje informacij na relaciji nadrejeni - podrejeni -nadrejeni
- Kako se izogniti nesporazumom v digitalni komunikaciji znotraj podjetja
- Uporaba digitalnih orodij za krepitev timskega dela
- Učinkovita pisna poslovna komunikacija:
- Razlikovanje med maili, dopisi in drugimi oblikami pisne komunikacije
- Pisanje profesionalnih e-poštnih sporočil
- Uporaba ustreznih naslovov in priponk
- Netiketa v poslovnem svetu
- Uporaba ustreznega jezika in sloga v poslovni korespondenci
- Pravopis v praksi
- Varnost v digitalnem svetu
Cilj usposabljanja:
Udeleženci bodo razvili veščine moderne komunikacije, ki jim bodo omogočale jasno in odločno izražati svoje mnenje in potrebe v osebnem in digitalnem svetu, naučili se bodo učinkovito komunicirati v digitalnem poslovnem okolju. Spoznali bodo različne kanale digitalnega komuniciranja in se naučili uporabljati ustrezne strategije za doseganje svojih ciljev.
Metode dela: predavanja, predstavitve, diskusije, vaje.