Image

KLJUČNI PODATKI


Kategorija: komunikacija

Način izvedbe: na lokaciji, preko spleta

Trajanje: 5 ur

KONTAKTNI PODATKI

Diana Tašler

tel: 041 666 939 el. pošta: diana.tasler@invel.si

pošljite sporočilo:

diana.tasler@invel.si

IZVEDBA PO NAROČILU


Če želite, da organiziramo izvedbo posebej za vašo organizacijo, pošljite povpraševanje.


Digitalna komunikacija v poslovnem svetu

Program usposabljanja:

  • Uvod v komunikacijo:
    • Pomen, elementi in različni modeli komunikacije včasih in seda
    • Kako digitalizacija vpliva na komunikacijo
    • Komunikacija kot ključni dejavnik uspeha podjetja
    • Prednosti/slabosti digitalne komunikacije
    • Pomen digitalnega komuniciranja v poslovnem svetu
    • Prednosti in slabosti različnih kanalov digitalnega komuniciranja
    • Izbira pravega kanala za določeno ciljno publiko
  • Medosebna komunikacija:
    • Vzpostavljanje in gradnja odnosov v času digitalne revolucije
    • Reševanje konfliktov in obvladovanje težkih pogovorov
    • Aktivno poslušanje: ključ do učinkovitega komuniciranja
    • Gradnja zaupanja med zaposlenimi
    • Različni tipi osebnosti in medgeneracijsko sodelovanje
  • Interna poslovna komunikacija:
    • Horizontalna komunikacija: sodelovanje med sodelavci, timsko delo
    • Vertikalna komunikacija: komuniciranje med vodstvom in zaposlenimi
    • Komunikacija in kroženje informacij na relaciji nadrejeni - podrejeni -nadrejeni
    • Kako se izogniti nesporazumom v digitalni komunikaciji znotraj podjetja
    • Uporaba digitalnih orodij za krepitev timskega dela
  • Učinkovita pisna poslovna komunikacija:
    • Razlikovanje med maili, dopisi in drugimi oblikami pisne komunikacije
    • Pisanje profesionalnih e-poštnih sporočil
    • Uporaba ustreznih naslovov in priponk
    • Netiketa v poslovnem svetu
    • Uporaba ustreznega jezika in sloga v poslovni korespondenci
    • Pravopis v praksi
    • Varnost v digitalnem svetu

 

Cilj usposabljanja:
Udeleženci bodo razvili veščine moderne komunikacije, ki jim bodo omogočale jasno in odločno izražati svoje mnenje in potrebe v osebnem in digitalnem svetu, naučili se bodo učinkovito komunicirati v digitalnem poslovnem okolju. Spoznali bodo različne kanale digitalnega komuniciranja in se naučili uporabljati ustrezne strategije za doseganje svojih ciljev.

Metode dela: predavanja, predstavitve, diskusije, vaje.



TERMINI DELAVNIC


Datum

Naslov

Color

Objavljeno