Image

KLJUČNI PODATKI


Kategorija: komunikacija

Način izvedbe: na lokaciji, preko spleta

Trajanje: po dogovoru


KONTAKTNI PODATKI

Diana Tašler

tel: 041 666 939 el. pošta: diana.tasler@invel.si

pošljite sporočilo:

diana.tasler@invel.si

IZVEDBA PO NAROČILU


Če želite, da organiziramo izvedbo posebej za vaš organ, pošljite povpraševanje.


Čustvena inteligenca v poslovni praksi

Na usposabljanju udeleženci pridobivajo mehke kompetence prihodnosti, ki so ključnega pomena za večjo zaposljivost na trgu dela, s poudarkom na razvijanju kompetence čustvene inteligence (EQ).

Vsebina:

  • Čustva in njihov vpliv na naše delovanje v poslovnem okolju.
  • Čustvena inteligenca in zakaj je tako pomembna za uspešno reševanje delovnih izzivov in učinkovit nastop na trgu dela.
  • Model šestih kompetenc čustvene inteligence.
  • Samozavedanje – zavedanje lastnih čustev in njihovega vpliva na vedenje, odločitve in zmožnosti.
  • Zavedanje drugih – zavedanje njihovih čustev in sposobnost druge perspektive.
  • Pristnost – odkrito in korektno izražanje čustev in mnenj ter sprejemanje kritik.
  • Čustveno sklepanje – upoštevanje čustev in drugih okoliščin pri sprejemanju poslovnih odločitev.
  • Upravljanje sebe in vpliv na druge (npr. na kupce, stranke, sodelavce) – upravljanje lastnih čustev, vedenja in časa ter prilagajanje razmeram s spodbujanjem produktivnega in kreativnega razmišljanja ter ravnanja.

 



TERMINI DELAVNIC


Datum

Naslov

Color

Objavljeno