Na usposabljanju udeleženci pridobivajo mehke kompetence prihodnosti, ki so ključnega pomena za večjo zaposljivost na trgu dela, s poudarkom na razvijanju kompetence čustvene inteligence (EQ).
Vsebina:
- Čustva in njihov vpliv na naše delovanje v poslovnem okolju.
- Čustvena inteligenca in zakaj je tako pomembna za uspešno reševanje delovnih izzivov in učinkovit nastop na trgu dela.
- Model šestih kompetenc čustvene inteligence.
- Samozavedanje – zavedanje lastnih čustev in njihovega vpliva na vedenje, odločitve in zmožnosti.
- Zavedanje drugih – zavedanje njihovih čustev in sposobnost druge perspektive.
- Pristnost – odkrito in korektno izražanje čustev in mnenj ter sprejemanje kritik.
- Čustveno sklepanje – upoštevanje čustev in drugih okoliščin pri sprejemanju poslovnih odločitev.
- Upravljanje sebe in vpliv na druge (npr. na kupce, stranke, sodelavce) – upravljanje lastnih čustev, vedenja in časa ter prilagajanje razmeram s spodbujanjem produktivnega in kreativnega razmišljanja ter ravnanja.