Čustvena inteligenca v poslovni praksi

Image

KLJUČNI PODATKI



KONTAKTNI PODATKI

IZVEDBA PO NAROČILU


Če želite, da organiziramo izvedbo posebej za vaš organ, pošljite povpraševanje.

Na usposabljanju udeleženci pridobivajo mehke kompetence prihodnosti, ki so ključnega pomena za večjo zaposljivost na trgu dela, s poudarkom na razvijanju kompetence čustvene inteligence (EQ).

Vsebina:

  • Čustva in njihov vpliv na naše delovanje v poslovnem okolju.
  • Čustvena inteligenca in zakaj je tako pomembna za uspešno reševanje delovnih izzivov in učinkovit nastop na trgu dela.
  • Model šestih kompetenc čustvene inteligence.
  • Samozavedanje – zavedanje lastnih čustev in njihovega vpliva na vedenje, odločitve in zmožnosti.
  • Zavedanje drugih – zavedanje njihovih čustev in sposobnost druge perspektive.
  • Pristnost – odkrito in korektno izražanje čustev in mnenj ter sprejemanje kritik.
  • Čustveno sklepanje – upoštevanje čustev in drugih okoliščin pri sprejemanju poslovnih odločitev.
  • Upravljanje sebe in vpliv na druge (npr. na kupce, stranke, sodelavce) – upravljanje lastnih čustev, vedenja in časa ter prilagajanje razmeram s spodbujanjem produktivnega in kreativnega razmišljanja ter ravnanja.

 



TERMINI DELAVNIC


februar, 2023


X