Osnove digitalne fotografije za potrebe marketinga

Image

KLJUČNI PODATKI


  • Projekt

    SPIN

  • Financer

    MDDSZEM, ESS, JŠRIP RS

  • Kategorija

    MARKETING

  • Predpogoj

    ZAPOSLITEV

  • Način izvedbe

    NA LOKACIJI, PREKO SPLETA

  • Trajanje

    20 ŠOLSKIH UR


KONTAKTNI PODATKI

Diana Tašler

tel: 064 250 056
el. pošta: spin@invel.si

el. pošta

spin@invel.si

pošljite sporočilo

IZVEDBA PO NAROČILU


Če želite, da organiziramo izvedbo posebej za vaš organ, pošljite povpraševanje.

pošljite povprašanje

IZVAJALEC (vodilni partner, projektni partner 1/2/3/4 + naziv)

Vodilni partner – INVEL, Inkubator za razvoj podjetništva, d.o.o., Trg mladosti 6, Velenje

Datum, kraj izvedbe: 14., 16., 21., 23. in 28. 7. 2020; Objekt Gaudeamus, Trg mladosti 7, 3320 Velenje – modra učilnica in Velenjska promenada

Ura (od-do) in čas trajanja (šolske ure): od 16:45 do 20:00 ure; 20 šolskih ur (5 srečanj po 4 šolske ure);

Aktivnost (obkrožiti):

SSE A informativna SSE A motivacijska SSE B

1. VSEBINA USPOSABLJANJA

Usposabljanje je namenjeno posameznikom, ki se srečujejo z digitalizacijo delovnih procesov in marketingom. Digitalna fotografija in online marketinška orodja so osnova tako za oglaševanja, promocije, kot predstavitev sebe v smislu iskanja zaposlitve.

Na 20-urnem programu udeleženci spoznajo osnove in razvoj digitalnega metirala, marketinških strategij, osnove fizike zaznavanja fotografije, pomen digitalne predstavitve v sodobnih medijih ter komunikacijo in promocijo na trgu dela s pomočjo digitalne tehnologije.

S praktičnimi nalogami se naučijo uporabe optimalne kompozicije, perspektive in svetlobe, hkrati spoznajo aplikacije ki omogočajo obdelavo in pripravo marketinškega materiala v digitalni obliki. Praktični del zajema uporabo digitalne fotografije (v primeru lepega vremena na terenu v neposredni bližini lokacije izvedbe) in izbranih digitalnih orodij za obdelavo fotografije ter pripravo marketinškega materiala.

Udeleženci na delavnici spoznajo kako uporabiti pridobljeno znanje v praksi pri različnih zvrsteh digitalnega marketinga.

2. PRIDOBLJENE KOMPETENCE/ZNANJA 

Udeleženec tekom izobraževanja pridobi naslednje kompetence:

  • razumevanje marketinških strategij in digitalnih orodij,
  • ustvarjanje digitalnih vsebin s pomočjo fotografije,
  • poznavanje spletnih aplikacij Lightroom, Snapseed in Canva,
  • razumevanje spletne promocije,
  • ustvarjanje digitalnih kampanj na socialnih omrežjih,
  • ustvarjanje lastne digitalne prepoznavnosti,
  • razumevanje mreženja in trženja,
  • uporaba pridobljenega znanja za samostojno delo.

Mateja Tamše

Mateja Tamše


TERMINI DELAVNIC


oktober, 2020


X