Image

KLJUČNI PODATKI


Kategorija: komunikacija

Način izvedbe: na lokaciji, preko spleta

Trajanje: 6 ur oz. po dogovoru


KONTAKTNI PODATKI

Diana Tašler

tel: 041 666 939 el. pošta: diana.tasler@invel.si

pošljite sporočilo:

diana.tasler@invel.si

IZVEDBA PO NAROČILU


Če želite, da organiziramo izvedbo posebej za vašo organizacijo, pošljite povpraševanje.


Komunikacija in bonton za zmagovalce: osvojite veščine za samozavestno komuniciranje v poslovnem okolju


Program usposabljanja:

  • Uvod v komunikacijo in bonton za zmagovalce
    • Predstavitev ciljev in vsebine usposabljanja
    • Razprava o pomenu učinkovite poslovne komunikacije
    • Kratek kviz o komunikaciji in bontonu
  • Samozavestno komuniciranje
    • Kaj je samozavestna komunikacija in zakaj je pomembna v poslovnem okolju?
    • Kako premagati strah pred javnim nastopanjem in govoriti samozavestno?
    • Tehnike za izboljšanje govorne sposobnosti in telesne govorice
    • Vaje za krepitev samozavesti v različnih poslovnih situacijah
  • Poslovni bonton
    • Pomembnost poslovnega bontona v sodobnem poslovnem svetu
    • Pravila obnašanja v različnih poslovnih okoljih (pozdravi, naslavljanje, oblačenje, mize manire)
    • Spoznavanje kodeksa poslovne etike
    • Kako se izogniti neprimernemu obnašanju in narediti dober prvi vtis
  • Verbalna komunikacija
    • Osnove verbalne komunikacije: aktivno poslušanje, dajanje in sprejemanje povratnih informacij
    • Učinkovito komuniciranje v različnih poslovnih situacijah: sestanki, pogajanja, predstavitve, e-pošta
    • Razvijanje veščin jasnega in jedrnatega izražanja
    • Vaje za izboljšanje verbalne komunikacije v parih in skupinah
  • Pisna komunikacija
    • Različne vrste poslovnih pisem in e-pošte
    • Pisanje jasnih, jedrnatih in profesionalnih sporočil
    • Uporaba ustreznega jezika in tona v poslovni korespondenci
    • Pomembnost dobrega gramatičnega in pravopisnega znanja
    • Vaje za pisanje različnih vrst poslovnih besedil

 

Cilj usposabljanja:

Usposobiti udeležence za učinkovito komuniciranje v poslovnem okolju, kar vključuje obvladovanje veščin poslovnega bontona, verbalnega nastopanja, pisne komunikacije s strankami in delodajalci ter uspešno predstavitev na zaposlitvenem razgovoru.

Metode dela: predavanja s teorijo in praktičnimi primeri, razprave in aktivno sodelovanje udeležencev, vaje v parih in skupinah, simulacije poslovnih situacij (igre vlog), individualne povratne informacije in coaching, analiza konkretnih primerov iz prakse udeležencev.

 

Invalid team style

TERMINI DELAVNIC


Datum

Naslov

Color

Objavljeno