Podjetniška delavnica (osnove podjetništva, trženje, poslovni načrt) (e-izvedba)

podjetniška delavnica

KLJUČNI PODATKI



Področje: spletna usposabljanja programa Neformalno izobraževanje in usposabljanje (e-NIU)

Oblika izobraževanja:

e-izvedba

Trajanje:

večdnevno  

Ciljna skupina:

osebe prijavljene v evidenci ZRSZ

KONTAKTNI NASLOV

IZVEDBA PO NAROČILU


Spletno usposabljanje je namenjeno osebam, ki si želijo usvojiti osnovna podjetniška znanja.

Vsebina:

  • MODUL 1  - 10 ur
    - Podjetništvo, odločitev za (socialno) podjetništvo.
    - Prednosti in nevarnosti/tveganja podjetništva ter najpogostejše napake podjetnikov začetnikov.
    - Samozaposlovanje in drugačne oblike zaposlitve, statusne oblike gospodarskih subjektov in razlike zlasti med s.p. in d.o.o.
    - Pogoji za opravljanje dejavnosti, delo na črno, postopek registracije podjetja, informiranje o storitvah VEM-točk.
    - Vse temeljne poslovne funkcije v eni osebi.
    - Izpolnitev vprašalnika VPP (»Vprašalnik pripravljenosti na podjetništvo« iz orodjarne Zavodove spletne strani SpletiSvojoKariero.si)
    - Analiza osebnostnih lastnosti in virov uspešnih podjetnikov. Opisi in napotki za nadaljnji razvoj lastnosti vsake lestvice iz VPP s priporočili.

  • MODUL 2  - 10 ur
    - Odgovorite na vprašanje, v čem se vi in vaša storitev razlikujeta od drugih!
    - Celostna komunikacija z vidika nevroligvističnega programiranja (vizualni, avditorni in kinestetični zaznavni tip).
    - Kako osvojim umetnost pozornega poslušanja in parafraziranja ter to uporabim pri trženju?
    - Govorim jezik kupca »Vi namesto mi« in jezik odgovornosti?
    - Ali znam odgovoriti na potrebo/problem kupca? Sistematično raziskovanje motivov kupcev.
    - Praktični napotki za povečanje prodaje, ohranjanje strank in uspešno odzivanje na ugovore.
    - Ključne prodajne veščine. Da ste komunikativni, ni dovolj. Kreirajte poslovni uspeh tudi z vizualizacijo.
    - Mreženje – vprašanja v razmislek iz orodjarne SpletiSvojoKariero.si.
    - Na kratko o blagovni znamki in celostni grafični podobi.
    - Orodja tržnega komuniciranja, najprimernejša za posamezno storitev/izdelek.
    - (Spletna) promocija in oglaševanje v lokalnem okolju in širše (tudi preko socialnih omrežij).

  • MODUL 3 - 10 ur
    - Oblikovanje poslovne ideje in kako preveriti ali je prava?
    - Zakaj poslovni načrt in najpomembnejše sestavine poslovnega načrta.
    - Imeti enega ali več produktov in enega ali več dobaviteljev?
    - Raziskava trga in trženje. Načrt trženja.
    - Konkurenca z vidika tržnega deleža, obsega prodaje, dobičkonosnosti, politike cen, prodajnih strategij.
    - Prednosti in slabosti konkurence v primerjavi z vašo storitvijo/izdelkom.
    - SWOT - tržne prednosti, priložnosti, slabosti in nevarnosti vašega bodočega podjetja
    - Pomen mentoriranja v zgodnjih fazah podjetništva

Trajanje: 30 ur.

Posebni pogoji: 

Pogoj za vključitev je računalniška pismenost.

Oseba mora imeti zagotovljeno:

  • računalnik,
  • dostop do interneta,
  • opremo za zagotavljanje slike in zvoka (kamera, zvočniki/slušalke, mikrofon).

Ob pričetku izobraževanja prejmete potrebno gradivo.



TERMINI DELAVNIC


februar, 2023


X