Image

KLJUČNI PODATKI


Kategorija: komunikacija

Način izvedbe: na lokaciji, preko spleta

Trajanje: 3 ure


KONTAKTNI PODATKI

Diana Tašler

tel: 041 666 939 el. pošta: diana.tasler@invel.si

pošljite sporočilo:

diana.tasler@invel.si

IZVEDBA PO NAROČILU


Če želite, da organiziramo izvedbo posebej za vašo organizacijo, pošljite povpraševanje.


Komunikacija z zahtevnimi strankami

Program usposabljanja:

  • Prvi vtis in pomen komunikacije
    • Opredelitev zahtevnih strank
    • Pomembnost prvega vtisa v komunikaciji s strankami
    • Verbalna in neverbalna komunikacija
    • Aktivno poslušanje
  • Potek in vrste komunikacije
    • Različne faze komunikacijskega procesa
    • Vzorec transakcijske analize
    • Informacijska, prepričevalna in manipulativna komunikacija
  • Pogoji uspešnega komuniciranja
    • Empatija in spoštovanje do sogovornika
    • Razumevanje zornih kotov in potreb strank
    • Uporaba ustreznega jezika in tona
  • Kako ravnati z različnimi tipi osebnosti
    • Prepoznavanje različnih tipov osebnosti (npr. flegmatik, kolerik, sangvinik, melanholik)
    • Prilagoditev komunikacijskega pristopa posameznim tipom osebnosti
    • Reševanje konfliktov z zahtevnimi strankami
  • Odkrivanje slepih točk v odnosih s strankami po modelu Johari oken
    • Predstavitev Joharijevega okna
    • Razumevanje odprtega, skritega, slepega in neznanega področja v medosebnih odnosih
    • Povečanje samozavedanja in izboljšanje komunikacije s strankami
  • Asertivna komunikacija z zahtevnimi strankami 
    • Kaj je asertivna komunikacija?
    • Tehnike asertivne komunikacije (npr. izrekanje "ne", postavljanje meja, izražanje občutkov)
    • Vaja asertivne komunikacije v primerih z zahtevnimi strankami

 

Cilj usposabljanja:

Udeleženci usposabljanja bodo pridobili znanje in veščine za učinkovito komuniciranje z zahtevnimi strankami. Usvojili si bodo mehke veščine dela z ljudmi, ki jim bodo pomagale pri obvladovanju konfliktnih situacij, vzpostavljanju pozitivnih odnosov s strankami in doseganju zadovoljivih rešitev.

Metode dela: predavanja, razprave, skupinske vaje, vaje vlog, analiza primerov, individualno delo.

 

 


Invalid team style

TERMINI DELAVNIC


Datum

Naslov

Color

Objavljeno