Javno nastopanje in mehke veščine dela z ljudmi

Image

KLJUČNI PODATKI


  • Kategorija

    KOMUNIKACIJA

  • Način izvedbe

    NA LOKACIJI, PREKO SPLETA

  • Trajanje

    po dogovoru


KONTAKTNI PODATKI

Diana Tašler

tel: 041 666 939 el. pošta: diana.tasler@invel.si

pošljite sporočilo:

diana.tasler@invel.si

IZVEDBA PO NAROČILU


Če želite, da organiziramo izvedbo posebej za vaš organ, pošljite povpraševanje.

Na usposabljanju udeleženci pridobivajo kompetence, ki jih lahko uporabijo pri nastopanju v javnosti in delu z ljudmi.

 Vsebina:

  • 1. modul: Nastopanje v javnosti (prezentacije, sestanki, nastopanje na odru, trema)

Kako se pripraviti na nastop, kako imeti tremo pod nadzorom, kako vaditi nastop, da nas na odru ne “zmanjka”, kako zavzeti oder, kako obdržati glas ves čas pod nadzorom, kako se gibati pred ljudmi, kje držati roke, kako z nastopom pritegniti in očarati občinstvo, kako uporabljati humor, prezentacije in geste na odru?

  • 2. modul: Reframing̶  Kako besedne napade obrniti sebi v prid? 

“Ponovno okvirjanje” je (verbalna) tehnika, ki jo morajo poznati vsi, ki večkrat intenzivno sodelujejo v profesionalnih dialogih kot npr. pri vodenju ljudi, v prodaji, politiki ipd. Gre za umetnost povedati isto stvar na drugačen način oz. na takšen način, da je sogovorniku bolj všeč oz. tematiko lažje razume.

  • 3. modul: EQ, skupina in osebnostni tipi (temperamenti, Jung, metoda DISC)

Uvod v Golemanov model emocionalne inteligence, kako jo razumeti, na kaj biti posebej pozoren in kako jo načrtno razvijati pri sebi in v kolektivu. Kako razumeti osebnostne tipe, njihove temperamente? Kako komunicirati s posameznim tipom osebnosti in kako izbirati med osebnostnimi tipi, ko sestavljamo skupino? Kako razumeti dinamiko skupine, kdaj in kako daje skupina najboljše rezultate?

  • 4. modul: Zgodbe, pravilna uporaba slovenščine (pisno/ustno) in poslovna komunikacija

Zakaj nas nekatere zgodbe pritegnejo in druge ne? So nekateri res rojeni govorci? Kaj poznajo tisti, ki ves čas držijo “družbo pokonci”? Kako sestaviti zgodbo (projekta, delovnega tima, blagovne znamke, prezentacije …) tako, da bo res pritegnila občinstvo? Kako razumeti veliko skrivnost Campbellovega kroga dramatike in kako jo vključiti v svoje delo?



TERMINI DELAVNIC


marec, 2024