Akademija digitalnega marketinga

Image

KLJUČNI PODATKI


  • Projekt

    SPIN

  • Financer

    MDDSZEM, ESS, JŠRIP RS

  • Kategorija

    MARKETING

  • Predpogoj

    ZAPOSLITEV

  • Način izvedbe

    NA LOKACIJI, PREKO SPLETA

  • Trajanje

    8/16/24 šolskih ur


KONTAKTNI PODATKI

Diana Tašler

tel: 064 250 056
el. pošta: spin@invel.si

el. pošta

spin@invel.si

pošljite sporočilo

IZVEDBA PO NAROČILU


Če želite, da organiziramo izvedbo posebej za vaš organ, pošljite povpraševanje.

pošljite povprašanje

Usposabljanje je namenjeno vsem zaposlenim v marketingu, podjetnikom in znanj željnim oglaševalcem, ki želijo spoznati mnoge trike in metode, s pomočjo katerih se oglašuje v današnji digitalni dobi. Izobraževanja se udeležujejo oglaševalci v podjetjih, podjetniki, ki so se že srečali z marketingom in bi ga optimizirali, ter študenti marketinških smeri. Na izobraževanju bodo spoznali vse najpomembnejše metode in orodja, potrebna za izvedbo uspešne spletne marketinške kampanje. Preko optimizacije konverzij na njihovi strani, vsebinskega marketinga, orodij, s pomočjo katerih bodo zagotovili optimalno uspešnost njihove digitalne kampanje. Uporabniki po končanem izobraževanju prejmejo neomejen dostop do online vsebin.

Izvedba:skupinska, vsaj 12 udeležencev

Trajanje: 8/16/24 šolskih ur

Vsebina:

Metode in triki: lastna spletna stran, uporabniška izkušnja, on-site in off-site SEO, prodajni lijak (funnel), CPC, CPA, CTR, CVR, koristne povezave, koristna orodja.
⦁ Google Analytics: implementacija, pravice dostopanja, modeli dodeljevanja, poročila v realnem času, analiza uporabnikov, analiza pridobitve, poročila po meri, filtriranje in izvoz.
⦁ Google Ads: implementacija, pravice dostopanja, modeli dodeljevanja, poročila v realnem času, analiza uporabnikov, analiza pridobitve, poročila po meri, filtriranje in izvoz.
⦁ Socialni marketing: implementacija, pravice dostopanja, modeli dodeljevanja, poročila v realnem času, analiza uporabnikov, analiza pridobitve, poročila po meri, filtriranje in izvoz.
⦁ E-mail marketing: implementacija, pravice dostopanja, modeli dodeljevanja, poročila v realnem času, analiza uporabnikov, analiza pridobitve, poročila po meri, filtriranje in izvoz.

Predavatelji: Rok Urbanc, ekspert za izvajanje računalniških in digitalnih usposabljanj; Goran Grašič, Tilen Ločniškar | GO inštrukcije, d. o. o. 


Rok Urbanc

Rok Urbanc

Goran Grašič

Goran Grašič

Biserka Kišič

Biserka Kišič


TERMINI DELAVNIC


oktober, 2020


X